Usluge virtualnog asistenta
Usluge virtualnog asistenta su ključne za optimizaciju vaše produktivnosti i učinkovitosti. Pružam vam podršku za administrativne zadatke, usluge marketinga i društvenih mreža te usluge osobnog asistenta, bez obzira trebate li kratkoročnu pomoć za specifične projekte ili dugoročnu suradnju.
Fokusirajte se na najvažnije zadatke i ostvarivanje vaših poslovnih ciljeva te delegirajte poslove virtualnim asistentima.
Usluge marketinga
Da biste razvijali svoje poslovanje, vaš brend mora biti prepoznat na tržištu. Budući da posjedujete potrebno znanje o svom poslu, pomoći ću vam učiniti vaš brend vidljivijim i bližim vašim potrošačima.
Kada sam se prvi puta susrela sa Social media marketingom, rodila se „ljubav na prvi pogled“. Kreiranje sadržaja za društvene mreže, pisanje blogova i newslettera je ono u čemu neizmjerno uživam. No ono čemu dajem pažnju su korisnici i gradim korisničko iskustvo vašeg brenda.
Pružam podršku za usluge social media marketinga za društvene mreže i sadržajnog marketinga:
- pisanje sadržaja za društvene mreže (Facebook, LinkedIn, Instagram) - dajte mi smjernice i napisat ću vam sadržaj!
- zakazivanje objava na društvenim mrežama (Meta, Metricooll ili u bilo kojem alatu kojeg koristite)
- pisanje i postavljanje blog postova na web stranice (WordPress, Wix)
- e-mail marketing (kreiranje i slanje newslettera u Mailchimp, MaillerLite, Get Respons ili Active Campaign alatu)
Administrativne usluge
Ne možete se koncentrirati na bitne poslovne projekte, jer vam svakodnevna papirologija oduzima previše vremena? Trebate pripremiti prezentaciju za sljedeći poslovni sastanak? Bliži se kraj radnog vremena, a zaboravili ste poslati važan e-mail?
Angažirajte virtualnog asistenta i delegirajte mu svakodnevne administrativne obveze!
Ne samo da ćete na taj način uštediti vrijeme, nego se napokon možete bezbrižno posvjetiti velikim projektima i unaprijediti svoje poslovanje.
Usluge virtualnog asistenta su brojne, a na vama je da odaberete upravo one koje su vam potrebne.
Usluge administracije obuhvaćaju između ostalog:
- usmenu i pisanu poslovnu komunikaciju (9 godina rada u Customer supportu naučilo me kako pristupiti svakom klijentu)
- izrada i obračun putnih naloga
- izrada i slanje ponuda, ugovora i računa (potpuno korisničko iskustvo za vaše klijente na jednom mjestu)
- istraživanje tržišta - gdje pronaći najpovoljniji smještaj, izraditi letke, organizirati catering za event i još mnogo toga što vam treba za uspješno poslovanje
- pomoć kod zapošljavanja novih djelatnika (izrada i objava oglasa za posao, organiziranje razgovora za posao) - sve sam ovo radila nekoliko godina u kompaniji gdje sam bila Country manager -veliki broj tadašnjih kandidata i dalje uspješno obavlja radne zadatke na svojim radnim mjestima u istoj kompaniji
- priprema dokumentacije za knjigovodstvo (unos URA/IRA u vaše programe s kojima ste povezani s knjigovodstvom – Synesis, DocDoc, Minimax, Eračuni)
- izrada upitnika i feedback formi - Google form, Jotform ili Note form, neovisno koji alat koristite, ono što je najvažnije su pitanja koja postavljate, korisničko je iskustvo u ovome ključno
- upis gostiju u eCrew i/ili eVisitor sustav
Usluge osobnog asistenta
Profesionani osobni asistent je spona između vašeg privatnog i poslovnog života, a poslove koje može preuzeti umjesto vas su brojne.
Dok vi uživate u svom slobodnom vremenu ili godišnjem odmoru, on brine primjerice o kupnji rođendanskog poklona vama dragim ljudima ili o vremenu leta vašeg idućeg putovanja.
Osobni asistent za vas također obavlja sljedeće poslove:
- Organizacija i zakazivanje sastanaka
- Preporuke za poklone (obitelji, poslovnim partnerima ili prijateljima)
- Istraživanje uoči preseljenja (stanova, kuća, majstora)
- Potraga za vozilom (kupujete li ili još bolje želite iznajmiti vozilo)
- Posredovanje (kod kupnje prioizvoda, nekretnine, dogovaranja osiguranja...)
- Pisanje dopisa (neovisno aplicirate li za potpore ili morate dobiti informaciju koja je važna u vašem privatnom životu)
- Zakazivanje termina kod frizera, kozmetičara, liječnika
- Rješavanje papirologije prije isteka registracije na vozilu
- Istraživanje tržišta prije putovanja
FAQ
Cijenu usluga virtualnog asistenta definira broj sati koje ugovorite. Možete me angažirati na 5 ili 10 sati mjesečno ili po satu. Za detalje pogledajte kompletan cjenik usuga virtualnog asistenta.
Virtualni asistent pruža pomoć pri obavljanju administracije i papirologije, zakazivanje poslovnih sastanaka, pisanja članaka za web i društvene mreže te mnoge druge usluge.
Ako imate poslove koje ne zahtijevaju zapošljavanje djelatnika na puno radno vrijeme, potreban vam je stručnjak sa specifičnim znanjem, želite rasteretiti dnevni raspored ili se konecentrirati na ključno poslovanje tada je angažiranje virtualnog asistenta idealno rješenje za vas.
Ako ste pronašli među uslugama koje nudim samo jednu s kojom vam mogu pomoći,
kontaktirajte me e-mailom, pozivom na broj ili popunjavanjem kontakt forme. Dogovorimo
online sastanak, upoznajmo se i saznajmo više jedni o drugima.
Nakon što se upoznamo i dogovorimo poslovnu suradnju, te potpišemo Ugovor o poslovnoj
suradnji, vrijeme je da krenemo s delegiranjem zadataka. Rok za odrađivanje zadataka je 24h,
osim ako se ne radi o projektu koji zahtijeva duže vrijeme – tada su jasno definirani rokovi.
Komunikacija nam je najvažnija kako bi suradnja bila uspješna!
Racionalizacija i transparentnost troškova, ušteda vremena i fleksibilnost su glavne prednosti delegiranje poslova virtualnom asistentu.
Uštedite vrijeme i novac te angažirajte
virtualnog asistenta