Uspješne metode za bolju organizaciju vremena

Vrijeme je ono što nam danas svima kronično nedostaje. Čak I kada planirate unaprijed postoji mogućnost da će upasti nešto što je hitno, važnije od onog što ste mislili taj dan napraviti. Uvijek je teško odrediti prioritete i odvojiti važno od važnijeg. Kako bismo olakšali organizaciju poslovnog i privatnog vremena u nastavku donosimo nekoliko metoda i aplikacija za bolju organizaciju vremenom.

Nađite vremena za organizaciju

Planirajte unaprijed

Današnji način život ne daje nam previše prilike za odmor. Ako dobro isplanirate vrijeme, vidjet ćete da će vam ostati dovoljno vremena za sve poslove i aktivnosti koje ste oduvijek htjeli, ali niste imali vremena za njih.

Hitno/bitno metoda

Za ovu ste metodu već čuli, no jeste li isprobali ju primijeniti ? Pokušajte za vikend na papir ili u računalo upisati sve što morate odraditi u tjednu koji predstoji.  Sada ih rasporedite u tablicu : u prvi kvadrat upišite ono što je bitno i hitno, i što ne možete odgoditi. U drugi bitno, ali nije hitno, isplanirajte ih. U treći ono što nije bitno, ali je hitno – delegirajte. U posljednji ono što nije bitno i nije hitno – eliminirajte. Kada ste dobili sve zadatke u svojem kvadratu rasporedite ih po danima. Iako se čini kao gubitak vremena, može vam pomoći. Dajte priliku ovakvom vođenju zadataka mjesec dana.

Hitno i bitni poslovi

Clockify

Iskoristite ovu besplatnu aplikaciju za mjerenje vremena. Kreirajte projekt ili zadatak I mjerite Koliko vam treba kako biste ga odradili do kraja. Iznenadit ćete se koliko vremena u danu nam ostaje, a da nismo ni svjesni. Svaki odlazak po čašu vode ili usputni zalogaj ne računa se, pa zaustavite vrijeme. Mjerite si produktivnost kako biste znali koliko vremena trošite na posao ili aktivnost, a koliko na usputne zalogaje i čitanje vijesti na internetu.

Trello

Trello je aplikacija u koju možete upisati sve svoje zadatke, odrediti rok za njihovo odrađivanje, dodati priloge, koji se vežu na zadatke i uključiti članove tima ili klijente kako bi zajednički odrađivali i pratili kako se zadaci i projekti odrađuju. Besplatna je verzija limitirana, ali je dovoljna ako nemate kompleksnih zadataka.

 

Istražite mogućnosti i aplikacije : Asana I Notion. Vjerujem da ćete pronaći onu koja najbolje odgovara potrebama vašeg poslovanja.

Organizirajte svoje vrijeme

Kako biste kvalitetno mogli odraditi ono što ste si zadali organizirajte si vrijeme. Radite jedan po jedan zadatak. Previše otvorenih prozora na vašem računalu ne može donijeti koncentraciju koja vam je potrebna.

Pokušajte odrediti vrijeme za odgovaranje na mailove, pisanje sadržaja za društvene mreže I odgovaranje na poruke koje vam dolaze na mobitel.

Odredite si vrijeme za pauze. Svakih 2 sata uzmite 5-10 minuta pauze za protegnuti noge, razbistriti um i za odgovore prijateljima na poruke.

Vrijeme koje provedete čekajući u nekom redu iskoristite za slušanje podcasta kojeg planirate već duže vrijeme ili za bilježenje novih tema za svoj blog post.

Mislite da nemate dovoljno vremena za odraditi sve poslove u danu ? Trebate pomoć oko organizacije vremena i rješavanja zadataka. Dopustite da vam pomognem kako biste imali više vremena za pauze u danu.

Sviđa vam se što ste pročitali? Podijelite sadržaj na društvenim mrežama.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Back to Top

You cannot copy content of this page