Kako će mi angažiranje virtualnog asistenta povećati zaradu?

Odluka o angažiranju virtualnog asistenta važan je korak u poslovanju poduzetnika. Sam pronalazak virtualnog asistenta iziskuje vrijeme i spremnost na delegiranja dijela poslovanja. Jednom kada su zadaci spremni za delegiranje, vrijeme koje ste prije trošili na iste, sada postaje vrijeme za nove ideje i mogućnosti koje ste prije propuštali.

Kako angažirati virtualnog asistenta?

Angažiranje virtualnog asistenta iziskuje vrijeme isto kao i zapošljavanje novog djelatnika. U ovom slučaju nije potrebno održati nekoliko krugova razgovora. Iako broj virtualnih asistenata svakim danom u Hrvatskoj raste, kako pronaći onog tko će biti idealan za vas? Ako ste aktivni na LinkedInu, onda bi upravo ova mreža mogla biti dobra početna točka za pronalazak virtualnog asistenta. Nekolicina virtualnih asistenata ima svoje web stranice, na kojima možete doći do informacija o uslugama koje nude te cijenama istih. Iako će vam se činiti da su cijene previsoke, uzmite u obzir da je dokazano da 8-satno radno vrijeme u samoj produktivnosti djelatnika mjeri tek nešto više od 3h. Virtualni asistenti naplaćuju samo stvarno određene sate i mjere ih putem aplikacije. Kada prvi puta vidite što je sve određeno u 10h u mjesecu, iznenadit ćete se koliko ćete uštedjeti novaca u samo mjesec dana.

Kako delegirati dio posla virtualnom asistentu

Povećanje zarade-koliko i kada!

Realno je za očekivati da će prvi rezultati biti vidljivi kroz 2 mjeseca. U prvom mjesecu tek predajte dio zadataka i uhodavate se u delegiranje. U početku će to biti svega nekoliko zadataka, a s vremenom ćete delegirati sve više. Sve će ovisiti o znanjima i vještinama koje ima virtualni asistent kojeg ste angažirali. Višak vremena koji ćete imati kada dio zadataka delegirate virtualnom asistentu, moći ćete usmjeriti na projekte koji su bili na čekanju i s kojima ste već previše odugovlačili.

Iz iskustva znam da ćete nakon 3 mjeseca pomisliti: “Sva sreća pa ne moram brinuti više jesu li sve objave za društvene mreže zakazane.”, ili “Mogu li delegirati još više posla?”

Ako na papir stavite mjesečni trošak angažmana virtualnog asistenta i usporedite ga s mjesečnim troškom rada zaposlenika, na samo pola radnog vremena, uvidjet ćete razliku. Pridodate li tome i opremu za rad koju morate osigurati zaposleniku, trošak se povećava. Virtualni asistenti rade sa svojom opremom i plaćaju svoje doprinose, na vama je samo trošak njihova stvarnog rada.

U onom trenutku kada količina posla koji imate preuzme sve vaše slobodno vrijeme, sjednite i razmislite da li je vrijeme za delegiranja dijela posla. Poslovi koji vam oduzimaju previše vremena, a koče vašu produktivnost i mogućnost zarade idealni su kao prvi za delegiranja. Počnite ponovno uživati u svom poslu zbog ciljeva koji ste postavili.

Sviđa vam se što ste pročitali? Podijelite sadržaj na društvenim mrežama.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Pinterest
Back to Top

You cannot copy content of this page